.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جدید ستاد رفع سد معبر در ساری

شهردار ساری از آغاز طرح جدید ستاد رفع سد معبر شهرداری در آستانه سال جدید خبرداد و گفت: این طرح که به منظور تسهیل در رفت و آمد همشهریان و رفع مزاحمت های موجود از طرف برخی از صنوف و حفظ حقوق شهروندی و بیت المال در آستانه ی فرارسیدن سال نو برقرار شده در دو شیفت کاری و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

سید علی حجازی در ادامه ضمن اشاره به قوانین و مقررات شهر و شهرداری در این خصوص افزود: با استناد به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهر و شهرداری مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سد معبر و اشغال پیاده روها و استفاده ی غیر مجاز آنها، میدان ها، پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا عنوان دیگری ممنوع است.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرداری مکلف است ضمن جلوگیری در رفع موانع موجود در آزاد نمودن معبر و اماکن مذکور به وسیله ی مأمورین خود رأساً اقدام نماید.

شهردار ساری خاطر نشان کرد : مأمورین شهرداری در صورت مشاهده چنین تخلفات و مزاحمت هایی در مرحله ی اول به ارائه اخطار کتبی 48 ساعته پرداخته و در صورت عدم رعایت از سوی این افراد اقدام به جمع آوری اجناس فاسد شدنی و غیر فاسد شدنی صنوف های مزاحم و آلاینده می نمایند.

حجازی در پایان از تمامی شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف با شماره ی 2229202-0151 ستاد رفع سد معبر شهرداری تماس حاصل نمایند تا نسبت به رفع آن از سوی مأمورین این ستاد اقدامات لازم صورت پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.